0Item(s)

V nakupovalni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Datuma zadnje spremembe splošnih pogojev poslovanja: 27.11.2018 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MegaPohistvo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Priporočamo vam, da si pred uporabo spletne trgovine MegaPohistvo.si natančno preberete splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne trgovine MegaPohistvo.si se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja. V primeru, da se ne strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, vas prosimo, da spletne trgovine MegaPohistvo.si ne uporabljate.

S spletno trgovino MegaPohistvo.si upravlja: 

Firma: Mega Pohištvo, Samo Potrebuješ s.p.

Sedež: Petelinje 51, 6257 Pivka

Matična številka: 5276612000

Davčna številka: SI37703927

Številka priglasitve: 4168/94 MF Durs Postojna 

Podjetje je na voljo na telefonski številki 05/757-00-80 oziroma prek e-pošte info@megapohistvo.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec si lahko splošne pogoje prenese tudi v PDF obliki s klikom na povezavo. Upravljalec spletne trgovine MegaPohistvo.si si pridružuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja.

Vrste uporabnikov

V spletni trgovini MegaPohistvo.si je nakup omogočen tako registriranim uporabnikom kot tudi gostom. Registriran uporabnik obiskovalec spletne strani postane z registracijo, pri kateri pridobi svoje uporabniško ime, ki je enako njegovemu elektronskemu naslovu, ter geslo. Če želi uporabnik svoje uporabniško ime oziroma geslo zamenjati, to lahko kadarkoli stori v svojem uporabniškem profilu. Spletna trgovina MegaPohistvo.si omogoča tudi nakup obiskovalcem, ki niso registrirani. Le-te lahko svoj nakup opravijo kot gosti. 

V spletni trgovini MegaPohistvo.si je kupec lahko tako fizična kot tudi pravna oseba. Fizične osebe dodatno ščiti Zakon o varstvu potrošnikov. Kupec jamči za pravilnost podatkov, danih pri registraciji oziroma nakupu. V primeru nepravilnih podatkov oziroma zlorab si upravljalec spletne trgovine pridružuje pravico do odškodninskega zahteveka. 

Dostopnost informacij 

Spletna trgovina MegaPohistvo.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotavljala sledeče informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene jasno in nedvoumno določene in razvidno prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Cene, objavljene v spletni trgovini MegaPohistvo.si, so navedene v evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Cene se lahko kadarkoli spremenijo. Velja cena, ki je ob artiklu navedena v času oddaje naročila.

Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.

Pri artiklih, ki so znižani, velja nižja, spletna cena, le v primeru naročila prek spleta in plačila z gotovino oziroma v primeru nakazila na TRR.

Kljub naporu, da so navedene cene pravilne in ažurirane, se nam občasno zgodi, da so navedene cene napačne. V primeru, da je pravilna cena nižja od objavljene ob oddaji naročila, bomo kupcu blago zaračunali po nižji ceni. V primeru, da je pravilna cena artikla višja od objavljene, bomo kupca o tem obvestili. Kupec bo imel možnost nakupa po pravilni ceni oziroma pravico do odstopa od nakupa.

Dobavni roki

Pri vsakem artiklu so objavljeni informativni dobavni roki, ki so ocenjeni glede na stanje zalog v našem skladišču, zalog pri dobaviteljih ter logističnih poti. Ponudnik se trudi, da bi blago stranki dobavil v navedenem dobavnem roku, vendar pa to zaradi različnih dejavnikov občasno ni mogoče. Ponudnik se bo potrudil, da bo kupca pravočasno obvestil o predvideni zamudi dobave. V primeru, da dejanski dobavni rok močno odstopa od objavljene informacije, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od naročila. Status vašega naročila lahko kadarkoli preverite s klicem na 05/757-00-80 oziroma na elektronskem naslovu info@megapohistvo.si.

V primeru plačila po predračunu začne dobavni rok teči z dnem prejema plačila na poslovni račun ponudnika.

Načini plačila

Spletna trgovina MegaPohistvo.si omogoča dve vrsti plačila:

  • Za nakupe v vrednosti do 1000,00 EUR je mogoče plačilo z gotovino ob dostavi neposredno dostavljalcu.
  • Za vse nakupe je mogoče plačilo po predračunu z nakazilom na poslovni račun podjetja.

V primeru osebnega prevzema v naši poslovalnici na naslovu Petelinje 51, 6257 Pivka je mogoče plačilo z gotovino. Plačilo po povzetju je ob posebnem dogovoru mogoče tudi pri zneskih, višjih od 1000,00 EUR. Podjetje za nobeno vrsto plačila ne zaračunava dodatnih stroškov.

Dostava

Dostavo blaga, naročenega v spletni trgovini MegaPohistvo.si, izvaja pogodbeni partner Bona J, ponudnik z lastnim voznim parkom oziroma je dostava organizirana v sodelovanju z dobavitelji in drugimi pogodbenimi partnerji. V primeru, da druga oblika dostave omogoča učinkovitejšo izvedbo dostave, si ponudnik pridružuje pravico izbiro druge oblike dostave. Dostavna služba vas bo poklicala 1 dan pred predvideno dostavo in vam podala okvirno časovno okno za dostavo, nato pa še dostavljalec cca. 30 min pred samim prihodom na mesto razklada. V primeru, da na izbrani termin dostava ni mogoča, se boste z dostavno službo dogovorili za drug datum dostave. V primeru, da dostava ne bo mogoča daljše časovno obdobje, si pridružujemo pravico zaračunavanja stroškov skladiščenja.

V primeru, da imajo naročeni artikli različne dobavne roke, si pridružujemo pravico, da artikle dobavimo v več pošiljkah. S tem za kupca ne nastanejo nobeni dodatni stroški .

Dostavo izvajamo z različnimi vrstami tovornih vozil. Kupec je dolžan zagotoviti prost dostop tovornega vozila do razkladnega mesta. Dostavo blaga izvajamo do vhoda v objekt (vhod v hišo, vhod v stanovanjski blok, vhod v poslovno stavbo) oziroma do najbližjega dostopnega razkladalnega mesta. V primeru, da je dostop do vhoda v objekt oviran (stopnice, druge ovire), vam dostave do vhoda objekta ne moremo zagotoviti. Dostavljalec nudi pomoč pri razkladu tovornega vozila, vendar mora biti kupec primerno pripravljen za prenos težjih predmetov in zagotoviti zadostno število ljudi za razklad tovornega vozila. V primeru, da se mesto razklada nahaja v območju omejenega dostopa (npr. cona za pešce itd.) nas o tem prosim pravočasno obvestite. V primeru, da dostop do razkladnega mesta v času dostave ni mogoč (zaprta cesta, preozka pot za dostop tovornega vozila, zaparkiran dovoz itd.), bo dostavljalec dostavil blago da mesta, ki je dostopno s tovornim vozilom in je najbližje predvidenemu razkladnemu mestu.

Dostavo izvajamo na naslov, ki ste ga oddali ob naročilu. Dostava je mogoča na naslove znotraj Republike Slovenije. V primeru, da je naslov za dostavo različen od naslova, ki ste nam ga podali ob naročilu, nas o tem prosim čim prej obvestite. Če je blago odpremljeno iz našega skladišča preden nam sporočite spremembo naslova, si pridružujemo pravico do zaračunavanja dodatnih stroškov dostave ter zamika časa dostave. V primeru, da želite dostavo izven ozemlja Republike Slovenije, nas prosim kontaktirajte. Potrudili se bomo, da bomo za primerno ceno organizirali prevoz do željene destinacije.

V primeru, da vas v dogovorjenem terminu ne bo na mestu razklada oziroma ne boste zagotovili pogojev za razklad (dovolj ljudi za razklad, dostopnost razkladnega mesta itd.), bo dostava služba odpeljala blago nazaj v skladišče. Pridružujemo si pravico, da ponovno dostavo zaračunamo.

Strošek dostave

Strošek dostave je enoten za celotno ozemlje Republike Slovenije. Višina stroškov dostave je 9,90€ za celotno naročilo, ne glede na število artiklov v naročilu. V primeru, da nakup vsebuje artikel, za katerega je dostava brezplačna, je dostava brezplačna za celotno naročilo. Če opravite naročilo v vrednosti nad 1000,00€, je dostava znotraj Republike Slovenije brezplačna.

Izdaja računa

Spletna trgovina MegaPohistvo.si izda račun za vsako dobavo blaga. Račun je v fizični obliki nalepljen na enega izmed paketov ob dostavi. V primeru delne dobave boste račun prejeli ob vsaki dobavi za v dobavi dostavljeno blago. Prosimo, da ob dobavi preverite prisotnost računa na pošiljki ter ujemanje računa ter prejetih artiklov. V primeru, da računa ob dobavi niste prejeli oziroma račun napačen, nas prosim o tem nemudoma obvestite. Prosimo vas, da račun skrbno shranite, saj je le-ta pogoj za uveljavljane reklamacij, garancije in pritožb. 

Potek nakupa

1. Izbira izdelka. V spletni trgovini MegaPohistvo.si izberete izdelek in ga s klikom na gumb »Dodaj v košarico« dodate v vašo virtualno košarico. Pri tem vam bo sistem avtomatsko ponudil možnost nadaljevanja z nakupom (če želite nadaljevati z nakupom kliknete z gumb »Nadaljuj«, ki vas bo preusmeril nazaj na seznam izdelkov) oziroma možnost zaključka nakupa (če želite zaključiti nakup, kliknite na gumb »Košarica«, ki vas bo preusmeril na blagajno).

2. Odstranitev izdelka iz košarice. V desnem zgornjem kotu je skozi celoten proces brskanja po spletni trgovini na voljo bližnjica do nakupovalne košarice. S klikom na bližnjico se vam odpre pregled artiklov, ki ste jih dodali v košarico. V primeru, da ste artikel v košarico dodali po pomoti oziroma bi želeli artikel zamenjati z drugim, lahko artikel odstranite iz košarice s klikom na simbol »X«, ki se nahaja ob podatku, koliko kosov artikla se nahaja v košarici. V pregledu košarice lahko tudi spremenite število kosov posameznega artikla, ki bi jih želeli naročiti. 

3. Zaključek naročila. Ko boste v košarico dodali vse artikle, ki jih želite naročiti, kliknite na gumb »Zaključi nakup«, ki se nahaja v košarici. Sistem vas bo preusmeril na blagajno, kjer boste morali za zaključek naročila izpolniti sledeča polja:

  • Naslov: Za zaključek naročila nam morate posredovati kontaktne podatke: ime in priimek, naslov, poštno številko ter pošto, elektronski naslov ter telefonsko številko. Če ste se predhodno registrirali v spletni trgovini MegaPohistvo.si, se lahko v tem koraku prijavite z vašim uporabniškim imenom in geslom. V primeru prijave bo sistem samodejno izpolnil vaše kontaktne podatke.
    • Sistem vam omogoča, da se ob nakupu ustvarite uporabniški profil v naši spletni trgovini. To storite tako, da označite polje »Ustvari uporabniški račun«. Izdelava ter uporaba uporabniškega profila je za kupca brezplačna.
    • V primeru, da se naslov za dostavo razlikuje od vašega naslova, prosim izberite možnost »Dostava na drug naslov«. V tem primeru vam sistem ponudi dodatna polja, v katera lahko vnesete naslov, na katerega želite, da vam naročene artikle dostavimo.
    • V primeru, da potrebujete račun na podjetje, izberite možnost »Želim račun na podjetje«. Sistem vam bo ponudil dodatna polja, v katera vnesete naziv vašega podjetja ter davčno številko.
    • Način dostave: Izbirate lahko med dostavo na dom ter osebnim prevzemom v naši poslovalnici na naslovu Petelinje 51, 6257 Pivka. Sistem vam bo ob izbiri načina dostave tudi izračunal točno ceno dostave. POZOR! V primeru osebnega prevzema lahko blago prevzamete šele po obvestilu, da je blago pripravljeno za prevzem.
    • Način plačila: Izbirate lahko med plačilom z gotovino ob prevzemu (plačate neposredno dostavljalcu z gotovino) ter plačilu na poslovni račun podjetja. V primeru, da izberete plačilo na poslovni račun podjetja, boste v najkrajšem možnem času na vaš e-naslov prejeli podatke za nakazilo. POZOR! Obdelava naročila se prične šele, ko prejmemo vaše naročilo na naš poslovni račun.
    • Pregled naročila. Tukaj so prikazani artikli, ki ste jih dodali v košarico in jih boste naročili, cena posameznega artikla, stošek dostave, višina DDVja ter skupni znesek za plačilo.  Tukaj lahko artikle odstranite iz košarice oziroma spremenite količino artiklov, ki jih želite naročiti. Prosimo, da natančno pregledate naročilo, saj vam kasnejših popravkov ne moremo zagotoviti.
    • Strinjanje s splošnimi pogoji. Preden lahko oddate naročilo, morate izraziti strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja.
    • Dodatne opombe. V primeru, da nam želite sporočiti dodatne informacije glede vašega naročila (če blago potrebujete šele kasneje, dodatne informacije o razkladnem mestu itd.), lahko te informacije vnesete v ponujeno polje.
    • Zaključek naročila. Ko so vsi podatki vnešeni in vsebina košarice ustreza vašim željam, lahko naročilo oddate s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. S klikom na ta gumb se obvezujete k naročilu izbranih artiklov in plačilu naročenih artiklov. Če je naročilo uspešno oddano, vas bo sistem preusmeril na novo stran, na kateri se bo pojavil tekst »Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx«. Po oddaji naročila boste prejeli tudi elektronsko sporočilo, ki bo vsebovalo povzetek vašega naročila. 

4. Potrditev naročila. Po oddaji naročila bo vaše naročilo pregledal član naše ekipe. V primeru nejasnosti vas bo kontaktiral s klicem na vašo telefonsko številko oziroma prek elektronske pošte. V primeru, da je glede naročila vse jasno, boste prejeli elektronsko sporočilo, da je vaše naročilo potrjeno. V tem sporočilu bo naveden tudi okviren dobavni rok. V primeru, da ste izbrali plačilo na poslovni račun, boste prejeli dodatno elektronsko sporočilo, ki bo vsebovalo vse potrebne podatke za nakazilo. Dobavni roki v primeru plačila po povzetju začnejo teči z dnem prejetja potrditve naročila, v primeru plačila na poslovni račun pa z dnem prejetja plačila na naš poslovni račun. Po prejemu potrditve je pogodba o nakupu med ponudnikom ter kupcem nepreklicno sklenjena, torej preklic naročila ni več mogoč.

5. Odprema blaga. Ko je naročeno blago v našem skladišču, ga pripravimo za odpremo. Ko je blago pripravljeno za odpremo, vas o tem obvestimo na vaš elektronski naslov. V primeru, da ste izbrali dostavo na dom, blago v našem skladišču počaka na prevzem dostavne službe (običajno 2-5 dni). Dostavna služba vas vsaj 1 dan pred dostavo blaga pokliče na vašo telefonsko številko in vas obvesti o predvidenem terminu dostave. V primeru, da ste izbrali osebni prevzem, lahko po prejemu obvestila, da je blago pripravljeno za odpremo, blago prevzamete v naši poslovalnici na naslovu Petelinje 51, 6257 Pivka. Za prevzem imate 8 dni časa, razen, če je bilo dogovorjeno drugače. V primeru, da blaga ne prevzamete v 8 dneh od prejema obvestila, si pridružujemo pravico zaračunavanja stroškov skladiščenja.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko maila na naslov info@megapohistvo.si. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen elektronski naslov potrošnika. 

Dobava in montaža blaga

Blago se v večini primerov dobavi razstavljeno, zato je potrebna montaža. Montaža ni vključena v ceno in jo mora kupec izvesti v lastni organizaciji. Blagu so priložena navodila za montažo. Kupcu se dobavi blago, ki je navedeno v opisu brez dodatne dekoracije, prikazane na slikah.

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju  sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za obvestilo ponudnika o nameri odstopa od pogodbe začne teči 1 dan po prevzemu blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti v roku 30 dni od obvestila ponudniku, da odstopa od pogodbe.

Potrošnik podjetje obvesti o odstopu od pogodbe tako, da izpolne obrazec, ki ga najde TUKAJ, in ga po elektronski ali navadni pošti pošlje podjetju.

O nameri o odstopu od pogodbe nas obvestite na elektronski naslov info@megapohistvo.si. Potrošnik lahko blago blago vrne osebno v našo poslovalnico na naslovu Petelinje 51, 6257 Pivka, oziroma blago prevzame naša dostavna služba na naslovu, na katerega je bilo blago dostavljeno. V primeru, da izdelke prevzame naša dostavna služba, potrošnik krije stroške dostave blaga v naše skladišče po veljavnem ceniku dostavne službe. Cenik dostavne službe lahko najdete TUKAJ. Naša dostavna služba prevzema le nepoškodovane pakete v originalni embalaži, razen, če je dogovorjeno drugače in potrošnik pri prevzemu blaga podpiše zapisnik o poškodovanem paketu. V primeru, da kupec sam organizira prevoz do našega skladišča v lastni režiji, je odgovoren za nastale transportne poškodbe. Paketov z odkupnino ne sprejemamo. V primeru, da blago prevzame naša dostavna služba, mora biti blago na dogovorjen termin pripravljeno za prevzem na lokaciji razklada blaga ob dostavi (torej pred vhodom v objekt oziroma na mestu, ki je dostopno za transportno vozilo). Blago mora biti ustrezno pripravljeno za transport, hkrati pa mora kupec tudi zagotoviti ustrezno pomoč za naklad blaga na tovorno vozilo.

Kupec lahko vrne le artikle, ki so v originalni in nepoškodovani embalaži. V primeru, da je blago že bilo montirano, vračilo ni mogoče. V primeru, da originalne embalaže nimate več oziroma je le-ta poškodovana, vračilo blaga ni mogoče. Možnost odstopa od pogodbe v 14 dneh velja le za končne potrošnike - fizične osebe, ki ne opravljajo dejavnosti. V primeru, da je kupec pravna oseba (ne glede na organizacijsko obliko) oziroma fizična oseba, ki opravlja dejavnost, bomo zahtevke za vračilo obravnavali individualno. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

Potrošnik nima pravice vračila blaga:

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
  • pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo).

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje si pridružuje pravico zadržanja kupnine dokler potrošnik ne vrne blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani od odstopa od pogodbe s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in 43.e člena tega zakona.

Poškodovani artikli in reklamacije

Kupec mora ob prejemu blaga pregledati vse pakete in ugotoviti morebitne poškodbe na zunanji embalaži izdelkov. V primeru, da je kakšen izmed paketov poškodovan, mora kupec ob prisotnosti dostavljalca sestaviti zapisnik o poškodovani pošiljki. Priporočamo tudi, da kupec fotografira poškodbo. Kasnejših reklamacij dostavna služba praviloma ne upošteva, zato vam običajno tudi mi ne moremo priznati reklamacijskega zahtevka.

V primeru, da so poškodovani elementi znotraj paketa, zunanja embalaža pa je nepoškodovana, nas o poškodbi prosim obvestite na elektronski naslov info@megapohistvo.si. Obvestilu o poškodbi obvezno priložite številko računa, ki ste ga prejeli ob dobavi, opis poškodbe, fotografijo poškodbe, fotografijo nepoškodovane embalaže (iz katere je razvidno, da izdelek ni bil poškodovan med transportom) ter (če je artiklu priložena) skico montaže, na kateri označite, kateri elementi so poškodovani. Obvezno shranite originalno embalažo, saj se na podlagi pregleda embalaže lahko ugotovi vzrok poškodbe. V roku 8 delovnih dni vas bomo obvestili o nadaljnem reševanju reklamacije. V primeru upravičenega zahtevka boste prejeli nadomestni del v roku 45 dni od prejema obvestila. Če je bilo naročeno blago dostavljeno na vaš dom, stroške dostave rezervnih delov krijemo mi. V primeru lastnega prevzema blaga, vas bo rezervni del počaka v naši poslovalnici na naslovu Petelinje 51, 6257 Pivka. Rezervni del morate prevzeti v roku 8 dni od prejema obvestila.

V primeru, da ob montaži ugotovite, da kateri izmed elementov v paketu manjka, nas o tem obvestite na elektronski naslov info@megapohistvo.si. Obvestilu o manjkajočem elementu obvezno priložite skico montaže, na kateri je označen manjkajoč element ter številko računa, ki ste ga prejeli skupaj z blagom. V roku 8 delovnih dni od prejema obvestila o manjkajočem elementu vas bomo obvestili o nadaljnem reševanju zahtevka. V primeru, da je zahtevek upravičen, boste prejeli nadomestni del v roku 45 dni od prejema obvestila. Če je bilo naročeno blago dostavljeno na vaš dom, stroške dostave rezervnih delov krijemo mi. V primeru lastnega prevzema blaga, vas bo rezervni del počaka v naši poslovalnici na naslovu Petelinje 51, 6257 Pivka. Rezervni del morate prevzeti v roku 8 dni od prejema obvestila. 

V redkem primeru, da nadomestnih delov za določen artikel ni mogoče zagotoviti (odprodaja zadnjih kosov, ukinitev proizvodnje določenega izdelka itd.), vam bomo povrnili kupnino za kupljen artikel oziroma vam bomo po dogovoru z vami zagotovili podoben artikel. V primeru, da napaka na artiklu bistveno ne vpliva na uporabnost artikla, vam lahko po dogovoru tudi vrnemo del kupnine.

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Trajanje garancije je opredeljeno v garancijskem listu, ki je priložen blagu. Za dodatne informacije o garanciji na posamezne artikle nas kontaktirajte na info@megapohistvo.si. Za uveljavljanje garancije se potrošnik običajno obrne neposredno na servis, ki je naveden v garancijskem listu.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se ugotavlja z primerjavo z brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na artiklu.

Kupec nas mora v zakonsko določenem roku o stvarni napaki obvestiti na elektronski naslov info@megapohistvo.si, hkrati pa nam mora tudi omogočiti pregled artikla.

V primeru, da napaka ni sporna, v roku 8 dni ugodimo zahtevku. V primeru, da je napaka sporna, vas v roku 8 dni po obvestilu in pregledu blaga pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varstvo osebnih podatkov

Spletna trgovina MegaPohistvo.si ter njen upravitelj  se zavezujeta k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Zbiratelj in upravitelj osebnih podatkov je podjetje Mega Pohištvo, Samo Potrebuješ s.p., Petelinje 51, 6257 Pivka.

Spletna trgovina MegaPohistvo.si za nedoločen čas hrani sledeče podatke o članih in kupcih: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktno telefonsko številko, primarni naslov ter naslove za dostavo, naziv ter davčno številko podjetij (v primeru, da je član oziroma kupec podjetje), državo prebivališča, čas in datum registracije, zgodovino nakupov ter arhiv komunikacije s ponudnikom.

Spletna trgovina MegaPohistvo.si  navedene osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, dostavo blaga) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem. Ponudnik bo posredoval vaše ime in priimek, naslov za dostavo, elektronski naslov ter telefonsko številko dostavnim službam izključno za kontakt za potrebe organizacije in izvedbo dostave.

V primeru, da se v procesu nakupa oziroma registracije strinjate s prejemanjem promocijskih sporočil, vam bomo občasno poslali promocijsko gradivo bodisi na elektronski naslov oziroma prek SMS sporočila. Od obeh oblik prejemanja promocijskega gradiva se lahko kadarkoli odjavite. Upravitelj lahko podatke v anonimizirani obliki uporablja za namene statisične analize.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Upravitelj podatkov ne bo nikoli brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oziroma tretji osebi ne bo omogočil vpogleda v osebne in druge podatke, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti in je taka obveznost določena v zakonu. 

V primeru, da želi uporabnik izpis podatkov, ki jih hranimo, oziroma izbris vseh podatkov, ki jih o uporabniku hranimo, nas lahko o tem obvesti na elektronski naslov info@megapohistvo.si.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za dodatna vprašanja o naši politiki zasebnosti nas lahko kontaktirate na elektronski naslov info@megapohistvo.si.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina MegaPohistvo.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Upravitelj spletna trgovine MegaPohistvo.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo upravitelj kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Objavljene fotografije in video posnetki ipd. so simbolični in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori 

Spletna trgovina MegaPohistvo.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina MegaPohistvo.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@megapohistvo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upravljalec spletne trgovine MegaPohistvo.si bo v 8 delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Upravljalec spletne trgovine MegaPohistvo.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina MegaPohistvo.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina MegaPohistvo.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pohištvo Alples
Čimo
Forma Ideale
Matis
Vzmetnice Meblo Jogi
Kuhinje Nobilia
Prima
Slovenska postelja